Vilalta Nicuesa, Aura Esther
0000-0002-4339-4535

Catedràtica de Dret civil, membre de ple dret del National Center of Technology and Dispute Resolution (NCTDR) de la Universitat de Massachusetts (Amherst, EUA), de l'European Law Institute (ELI) i de l'International Mediation Institute (IMI). Col•labora amb la Unitat d'Excel•lència Científica Sociedad Digital: Seguridad y Protección de Derechos de la Universitat de Granada. Informa institucions governamentals.

Ha exercit com a advocada, magistrada suplent de l'Audiència Provincial de Barcelona, mediadora acreditada i àrbitre internacional. Ha participat en qualitat de delegada espanyola i experta en les Nacions Unides (ODR WG III d'UNCITRAL).

Està especialitzada en dret civil i comparat en matèria de contractació electrònica, consum i accés efectiu a la justícia (A2J) mitjançant mecanismes extrajudicials de resolució (ADR/ODR) auxiliats per les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC, IA, cadena de blocs i eines preventives). El seu projecte eLearnCourt permet la formació de mediadors i àrbitres experts en línia.

Assesoria, consultoria i altres serveis