José Israel Reyes Reyes

Profile photo of Israel Reyes

Becari/ària de doctorat

José Israel Reyes va realitzar un Màster en Psicologia Educativa. La seva experiència es basa en metodologies d'ensenyament i aprenentatge tant en l'educació primària com en l'educació superior. Els seus interessos de recerca inclouen la promoció de l'educació inclusiva en entorns d'aprenentatge en línia. Treballa en l’anàlisi de les experiències dels principals actors implicats en l’aprenentatge i l’ensenyament en l’educació superior en línia sobre la inclusió d’estudiants amb necessitats educatives especials en aquest entorn d’aprenentatge.

• accés obert
  • aprenentatge col·laboratiu
  • aprenentatge en línia, eLearning
  • avaluació dels aprenentatges i feedback formatiu
  • diversitat funcional
  • col·lectius vulnerables
  • psicologia de l'educació
  • comunicació científica
  • educació
  • educació inicial de professorat
  • educació superior
  • qualitat en l'educació
Educació i TIC,

• 4 - Educació de qualitat

José Israel és un doctorand de tercer any en el Programa d’Educació i TIC (e-learning). La seva formació és Psicologia de l’Educació i ara treballa en un projecte centrat en la millora del suport acadèmic als estudiants amb discapacitat de la Universitat Oberta de Catalunya.