Peñarroja Cabañero, Vicente
0000-0001-6827-2086

Vicente Peñarroja Cabañero és doctor en Psicologia per la Universitat de València i llicenciat en Psicologia per la Universitat de València. Va obtenir el premi extraordinari de llicenciatura el 2005.

Ha impartit docència en el màster universitari de Psicopedagogia de la Universitat Oberta de Catalunya i ha dirigit treballs de final de grau en aquesta mateixa universitat en el grau de Psicologia (menció de Psicologia del Treball i les Organitzacions). També ha estat professor del màster oficial de Gestió dels Recursos Humans en les Organitzacions i dels graus de Relacions Laborals i Psicologia de la Universitat Autònoma de Barcelona

Ha col·laborat en diferents projectes de recerca en l'àmbit de les TIC aplicades a les organitzacions i al treball.

La seva recerca s'ha centrat principalment en l'estudi dels processos i els resultats dels equips de treball que es comuniquen mitjançant les TIC. També s'ha interessat per l'estudi de les comunitats virtuals de pràctica i el conflicte intergrupal, com també per la qualitat del servei en les organitzacions i la cultura organitzacional. Tenint en compte que les organitzacions són fenòmens multinivell, la seva recerca explora els diferents nivells organitzatius.

Actualment, participa en un projecte que té com a objectiu estudiar l'impacte de la diversitat i la formació en línia en la gestió de les emocions sobre el benestar dels equips virtuals.