Elena Muñoz Marrón

Professor/a Agregat/da Estudis de Ciències de la Salut

Transferring scientific knowledge to the daily life of patients and their families must be mandatory.

• neuropsicologia
  • estimulació cerebral no invasiva
NeuroADaS Lab
Ciències de la salut

Elena Muñoz és doctora en Psicologia Experimental Aplicada, màster en Neuropsicologia i neuropsicòloga clínica acreditada (Comissió Nacional d'Acreditació Professional, Consell General de la Psicologia). Al llarg de la seva carrera professional ha combinat recerca, docència i intervenció clínica en pacients amb dany cerebral. Actualment, és professora titular dels Estudis de Ciències de la Salut i directora del grup de recerca Cognitive NeuroLab de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

La seva activitat investigadora està centrada en l'estudi del potencial de les tècniques d'estimulació cerebral no invasiva en el tractament de trastorns neurològics, alteracions neuropsicològiques, malalties neurodegeneratives i trastorns mentals.

El grup de recerca Cognitive NeuroLab, al qual pertany, està reconegut per l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) com a grup preconsolidat (ref. 2017 SGR 273).

Sexennis de recerca

Període: 2008-2013. Entitat: Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU).

Període: 2014-2019. Entitat: Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA) i AQU.

Acreditacions de figures docents

Figura docent: professor titular (2015).

Entitat: ANECA.

Trams docents (Docentia): tres trams concedits (2006-2010, 2011-2015 i 2016-2020).