Juan Carlos Medina Alcaraz

• avaluació d'intervencions
  • benestar
  • eSalut, eHealth
  • psicologia clínica de la salut
  • psicologia de la salut
  • psicoteràpia
  • qualitat de vida
  • salut mental
IPCSPB
Ciències de la salut
Codis UNESCO:
320105, 610301, 610307, 6105
Col·labora amb
e-Health Center

• 3 - Salut i benestar

Professor dels Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació de la UOC, investigador adscrit a l'Institut Català d'Oncologia i col·laborador de la Universitat de Barcelona (UB). Doctor en Psicologia Clínica i de la Salut, Màster en Psicologia General Sanitària i Màster en Teràpia Cognitivosocial. Ha estat investigador postdoctoral a la UB i a l'Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge (IDIBELL), també ha realitzat una estada de recerca a la Universitat McGill del Canadà.

Les seves línies de recerca s'emmarquen en la psicologia clínica i de la salut, amb un interès especial en l'estudi dels processos i els resultats de la psicoteràpia. Actualment, participa en projectes de recerca i innovació que inclouen la depressió, els trastorns alimentaris, el càncer i la salut digital. A part d'estudiar la influència de la teràpia en diferents problemàtiques, també explora com afecta el benestar de les persones.