Rosa M. Mayordomo Saiz

• Educació superior
  • Sistemes i pràctiques col·laboratives
  • psicologia de l'educació
  • avaluació dels aprenentatges i feedback formatiu
Feed2Learn
Educació i TIC,
Codis UNESCO:
610204, 6104, 580106
Col·labora amb
e-Learn Center

• 4 - Educació de qualitat
  • 10 - Reducció de les desigualtats

És llicenciada en Psicologia (1987), postgraduada en Assessorament i Orientació Psicopedagògica (1988) i doctora en Psicologia (2004) per la Universitat de Barcelona (UB).

Actualment, exerceix de professora de l'àrea de la psicologia de l'educació i de la instrucció en els Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Ha participat activament en recerques relacionades amb l'anàlisi de la interacció educativa i del discurs educacional, des de la perspectiva de l'estudi de la influència educativa, així com en recerques sobre els processos de construcció del coneixement, d'avaluació i de feedback en contextos virtuals d'ensenyament i aprenentatge.

Els seus interessos de recerca principals es focalitzen en l'estudi dels processos de feedback i de la seva incidència en l'autoregulació dels aprenentatges dels estudiants, així com en els factors contextuals, cognitius, afectius, motivacionals i emocionals que intervenen i incideixen en el desenvolupament d'aquests processos i els condicionen.