Massip Salcedo, Marta
0000-0002-6302-3280

Llicenciada en Ciències Químiques per la Universitat de Barcelona, doctora en Biomedicina pel Departament de Bioquímica, Ciències Fisiològiques II de la Universitat de Barcelona i màster en Fitoteràpia Clínica.

Ha treballat durant catorze anys com a investigadora biomèdica en metabolisme i trasplantament de fetge en diferents centres de recerca i en projectes europeus de l’àmbit de la salut a l’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS).

Actualment compagina la docència al Departament de Ciències de la Salut de la Universitat Oberta de Catalunya amb la direcció executiva de l’empresa Seahorse Food and Beverage Company, de la qual és cofundadora, i col·labora com a consultora de desenvolupament de nous productes per a empreses del sector de l’alimentació.