Daniel Liviano Solís

Professor/a Lector/a Estudis d'Economia i Empresa

• Societat i territori
I2TIC
Societat en xarxa, Salut digital, Tecnologies d'Internet i intel·ligència artificial, Economia col·laborativa,

Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat Rovira i Virgili (URV) de Tarragona, i doctor en Economia per la mateixa universitat. Ha impartit classes a la UOC, la URV i la Universitat de Barcelona (UB) en les matèries següents: economia, finances, estadística, econometria i matemàtiques financeres. Des del 2009 és professor dels Estudis d'Economia i Empresa dela Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

Fa recerca en els camps de les finances quantitatives, l'economia regional i la demografia.

La recerca duta a terme per l'investigador Daniel Liviano Solís se centra en l'estudi de l'economia urbana i regional, la qual cosa inclou aspectes com ara la localització industrial i la distribució espacial de l'activitat econòmica. A més, també realitza recerca aplicada en l'àmbit de la demografia humana i empresarial, així com recerca en diferents aspectes relacionats amb els mercats financers. És membre del grup de recerca Quantitative Urban Regional Economics (QURE), de la Universitat Rovira i Virgili (URV).