Ferran Lalueza Bosch

Professor/a Agregat/da Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació

Professor del Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Investigador del grup GAME. Director de la revista COMeIN.

• Relacions públiques
  • Creativitat
  • Comunicació corporativa
  • Mitjans de comunicació
  • innovació docent
  • xarxes socials
  • mitjans de comunicació
  • comunicació de crisi
GAME
Societat en xarxa, Creativitat i Cultura digital,
Codis UNESCO:
591001, 5910, 591002, 591003, 591004, 6308

• 4 - Educació de qualitat
  • 10 - Reducció de les desigualtats
  • 16 - Pau, justícia i institucions sòlides
  • 3 - Salut i benestar
  • 5 - Igualtat de gènere
  • 17 - Aliança per a assolir els objectius

Investiga la comunicació en les organitzacions, especialment la que es vehicula per mitjà d'internet i, en particular, a les xarxes socials. Entén la comunicació com un instrument estratègic al servei de la capacitat persuasiva d'empreses, institucions i tota mena d'entitats en un context canviant i propens a generar situacions de crisi si els riscos no es gestionen de manera adequada.

És membre de la Comissió Acadèmica del doctorat d'Educació i TIC (E-learning) de la UOC. Col·labora molt activament amb els mitjans de comunicació social com a activitat de transferència del coneixement, i també dirigeix la revista divulgativa dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació d'aquesta universitat, COMeIN, des que es va fundar.