Sergi Fàbregues Feijóo

Professor/a Agregat/da Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació

• metodologies qualitatives
  • metodologia de les ciències del comportament
  • avaluació de la qualitat
  • gènere i TIC
  • mètodes de recerca
  • mètodes mixtes, mixed methods
GenTIC
Internet Interdisciplinary Institute (IN3)
Col·labora amb
e-Learn Center

Sergi Fàbregues és professor agregat de Mètodes de recerca al Departament de Psicologia i Ciències de l'Educació de la Universitat Oberta de Catalunya (Barcelona, Espanya), editor adjunt del Journal of Mixed Methods Research i PLOS ONE, i membre associat del Programa de mètodes mixtos de la Universitat de Michigan. Els seus interessos en la recerca amb mètodes mixtos i qualitatius inclouen l'avaluació de la qualitat, la integració, l'anàlisi i el procés de dur a terme revisions metodològiques sistemàtiques. Ha dirigit diversos seminaris internacionals. Ha treballat de manera col·laborativa en diversos camps, en projectes de recerca finançats sobre temes com la nutrició, l'abús sexual infantil, el gènere i les TIC, i les TIC en l'educació.