Lourdes Esteban Paredes

Professor/a Expert/a Professional Estudis d'Economia i Empresa

E-ECOIEMP

Llicenciada en Psicologia del Treball i les Organitzacions,diplomada en Ciències Empresarials per la Universitat de Barcelona i màster en Formació del Professorat en Educació Secundària Obligatòria, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes, especialitat Formació i Orientació Laboral, per la Universitat Pompeu Fabra.

És professora responsable de l'assignatura de Pràctiques dediferents màsters universitaris dels Estudis d'Economia i Empresa de la UOC (Direcció i Gestió de Recursos Humans, Màrqueting Digital, Responsabilitat Social Corporativa, Anàlisi de l'Entorn Econòmic, i Turisme Sostenible i TIC). És professora associada de la Universitat Pompeu Fabra, on imparteix diferents assignatures vinculades amb la gestió dels recursos humans.