Estanyol Casals, Elisenda
0000-0003-3986-0377

Directora acadèmica del màster universitari de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments, i professora dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya.

Doctora per la UAB (tesi titulada «La gestió de la creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques») i màster en Comunicació Empresarial,especialitzada en Tecnologies Digitals, per la Barcelona School of Management de la UPF.

La seva activitat de recerca se centra en l'estudi de les noves tendències en comunicació persuasiva en la societat de la informació i del coneixement. Concretament, li interessen àmbits com ara la creativitat en les relacions públiques, el vessant comunicatiu de la responsabilitat social corporativa (RSC), les noves pràctiques professionals en comunicació corporativa mitjançant les xarxes socials, l'organització d'esdeveniments i el protocol, i la implantació de tècniques de ludificació en campanyes de comunicació.

És membre del grup de recerca Aprenentatges, Mitjans de Comunicació i Entreteniment (GAME) de la UOC.