Esquius de la Zarza, Laura
0000-0002-1009-5379

Doctora en Fisiologia i Nutrició Esportiva per la UB. Llicenciada en Biologia per la UAB i diplomada en Nutrició Humana i Dietètica per la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC). Professora dels Estudis de Ciències de la Salut de la Universitat Oberta de Catalunya i professora de la Facultat de Ciències de la Salut de Manresa, UVic-UCC. Investigadora de la Unitat de Fisiologia de l’Exercici del Campus de Ciències de la Salut (UFEBELL) de la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona.

Ha estat vinculada a projectes de recerca de l’àmbit de la nutrició i actualment és integrant de l’estudi multicèntric sobre la prevenció de recidives amb dieta i activitat física en pacients amb càncer de mama (PREDICOP).