Díaz Luque, Pablo
0000-0003-4905-4029

Doctor en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Màlaga. Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Màlaga amb dues especialitats: Economia Pública i Economia Regional i Urbana.

Actualment és professor dels Estudis d'Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya. Responsable d'assignatures de turisme i TIC del grau de Turisme, i del màsteruniversitari de Turisme Sostenible i TIC. Anteriorment, va ser professor durant més de deu anys al Departament d'Economia i Empresa (actualment Departament d'Organització d'Empreses i Màrqueting) de la Universitat Pablo de Olavide, on impartia assignatures relatives als sistemes d'informació, tant en espanyolcom en anglès.

Des del 2015, és membre del grup de recerca Laboratori del Nou Turisme de la Universitat Oberta de Catalunya. Anteriorment, va sermembre del grup de recerca Sociologia i Polítiques Locals de la Universitat Pablo de Olavidei del grup de recerca Eumed.netde la Universitat de Màlaga.