August Francesc Corrons Giménez

Professor/a Agregat/da Estudis d'Economia i Empresa

• economia col·laborativa
  • models sostenibles, sostenibilitat
  • noves tecnologies i canvi social
  • producció i consum responsables
  • responsabilitat social
NOUTUR
Economia col·laborativa,

• 5 - Igualtat de gènere
  • 8 - Treball decent i creixement econòmic
  • 10 - Reducció de les desigualtats
  • 11 - Ciutats i comunitats sostenibles
  • 12 - Consum i producció responsables
  • 13 - Acció climàtica
  • 17 - Aliança per a assolir els objectius

Càrrecs. Professor acreditat lector dels Estudis d'Economia i Empresa. Director del màster universitari de Sostenibilitat i Gestió de la Responsabilitat Social. Coordinador del procés d'implementació de l'Agenda 2030 i els ODS als Estudis d'Economia i Empresa.

Formació acadèmica. Doctor en Desenvolupament Local i Cooperació Internacional, i màster interuniversitari en Cooperació al Desenvolupament, ambdós per la Universitat Jaume I. Màster en Direcció i Gestió d'Empreses, per l'Institut de Directius d'Empreses. Enginyer de Camins, Canals i Ports, i enginyer tècnic d'Obres Públiques, ambdós per la Universitat Politècnica de Catalunya.

Docència. Economia social i solidària. Alternatives econòmiques. Sostenibilitat i responsabilitat social. Organització i direcció d'empreses.

Recerca. Monedes complementàries i economia del token. Desenvolupament local i sostenible. Economia social i solidària. Anàlisi conductual i valors humans.

Filiacions. Comitè científic de la Research Association on Monetary Innovation and Community and Complementary Currency Systems. Comitè de redacció de l'International Journal of Community Currency Research. Comitè de redacció d'Oikonomics, revista d'empresa, economia i societat. Comissió de responsabilitat social de la Cambra de Comerç de Barcelona. Grup de sostenibilitat del Consell d'Universitat de la UOC.