Carrion Ribas, Carme
0000-0003-1479-7551

És doctora en Bioquímica Molecular i Biologia (2002) per la Universitat de Barcelona, màster en Biotecnologia (1995) per la mateixa universitat i màster de Conflictologia (2008) per la Universitat Oberta de Catalunya.

Actualment és sotsdirectora de Recerca, professora titular dels Estudis de Ciències de la Salut i investigadora principal del eHealth Lab Research Group. La seva tasca investigadora ha passat de les ciències bioquímiques bàsiques a la medicina translacional i la salut pública i digital. És la directora del màster de Salut Digital (E-health) de la UOC i membre del centre col·laborador de l'Organització Mundial de la Salut (OMS) en salut digital.

Les seves línies d'investigació són:

• Disseny, implementació i avaluació de solucions digitals en salut.
• Elaboració i validació d'eines que ens permetin mesurar i avaluar les intervencions en salut digital.
• Aplicació de solucions digitals per resoldre els grans reptes de la salut global, especialment en països de renda mitjana i baixa.