Brasó Broggi, Carles

Carles Brasó Broggi és llicenciat en Sociologia i Estudis d'Àsia Oriental, i doctor en Història (Universitat Pompeu Fabra, 2010). Actualment, és investigador Ramón y Cajal (2020-2025) a la Universitat Oberta de Catalunya.

La seva recerca explora la història econòmica i de l'empresa a la Xina. El seu estudi sobre l'evolució de la indústria tèxtil xinesa al segle xx va culminar amb la publicació del llibre Tradeand Technology Networks in theChineseTextileIndustry (PalgraveMacmillan, 2016) i articles derivats en revistes com Revue de Synthèse (2019) o EconomicHistory of Developing Regions (2020).

A més, s'ha centrat en les relacions entre la Xina i Espanya amb un enfocament d'història global. Concretament, ha publicat articles sobre qüestions de comerç, transferències de tecnologia i de coneixement mèdic a segle xx en revistes com Revista de Historia Industrial (2017) o Modern AsianStudies (2019), entre altres.