Lorena Becerril Balín

e-Learn Center

• 4 - Educació de qualitat
  • 5 - Igualtat de gènere

L'activitat d'R+I de la investigadora Lorena Becerril se centra en la generació de coneixement aplicable a la millora dels processos d'ensenyament i aprenentatge de les institucions educatives, principalment la institució escolar i la universitat.

Té dos interessos de recerca principals: el desenvolupament de la identitat professional dels docents d'educació primària i secundària i la millora de l'aprenentatge amb l'ús de tecnologia. Actualment, la primera temàtica es desenvolupa en el context de la formació inicial i contínua en entorns d'aprenentatge en línia. La segona temàtica se centra en l'ús de determinades eines tecnològiques en la pràctica educativa i en l'impacte que tenen en determinats processos d'ensenyament i aprenentatge.