Wilson, Julie
0000-0003-2802-7275

Doctora en Geografia Humana per la Universitat de l'Oest d'Anglaterra a Bristol (Regne Unit). Actualment, és professora agregada dels Estudis d'Economia i Empresa de la UOC, on imparteixdocència en l'àmbit del turisme i la sostenibilitat, i sotsdirectora de recerca dels Estudis d'Economia i Empresa. Des del 2003, és membre del grup de recerca d'Anàlisi Territorial i Estudis Turístics (GRATET) de la Universitat Rovira i Virgili, reconegut com a grup de recerca consolidat (Generalitat de Catalunya).

La seva recerca ha estat avaluada amb l'acreditació de professoraagregada (AQU).Els seus interessos giren al voltant de l'anàlisi del turisme i l'oci en la transformació i l'evolució socio­territorial del paisatge (tant urbà com rural), el paper de la cultura i la creativitat en la generació de noves formes de desenvolupament sostenible en el turisme, i la geografia econòmica evolutiva com a marc conceptual en el desenvolupament sostenible del turisme.