Serradell López, Enric
0000-0003-2719-1380

Doctor en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat de Barcelona. Des del 1998 és professor dels Estudis d'Economia i Empresa de la UOC, on imparteix docència en l'àmbit de l'administració d'empreses. Anteriorment, va ser director del programa de Ciències Empresarials. Des del 2013 al2019, va ser director dels programes de MBA i directius. Anteriorment, va ser professor associat de la Universitat de Barcelona i la Universitat Ramon Llull. Ha estat director del programa de Ciències Empresarials. Actualment, és sotsdirector de programes emergents dels Estudis d'Economia i Empresa de la UOC.

L'activitat de recerca de l'investigador Enric Serradell López està centrada en l'estudi de l'impacte dels elements intangibles de les organitzacions: noves formes d'organització, cultura, comunicació, estratègia i gestió del coneixement, entre d'altres. Es pretén estudiar com els intangibles intervenen decisivament en la construcció i el desenvolupament dels avantatges competitius sostenibles de les empreses i en la seva capacitat d'innovació.

Assesoria, consultoria i altres serveis