Selva Olid, Clara
0000-0001-7390-9889

L'activitat investigadora de Clara Selva s'emmarca dins del camp de la psicologia del treball i les organitzacions, amb fenòmens com les trajectòries professionals, les carreres o el gènere i, de manera transversal en diferents àrees de coneixement (medicina, infermeria o psicologia) mitjançant la metodologia qualitativa.

Més recentment, a més, aquesta activitat investigadora s'està expandint cap al pràcticum i les línies de recerca que se'n deriven, com les pràctiques virtuals o els estudis prospectius sobre la satisfacció dels estudiants pel que fa ales pràctiques.

Actualment, col·labora amb dos grups de recerca consolidats: Persones que Treballen en Organitzacions (PETRO),de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), dirigit pel catedràtic Josep M. Blanch, i el Grup de Recerca Clínica i Sanitària Aplicada (UAB, Hospital de Sant Pau), dirigit pel doctor Xavier Bonfill.

Algunes de les seves línies de recerca principals han trobat transferència pràctica en diferents institucions o administracions.