Clara Selva Olid

Professor/a Agregat/da Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació

• Desenvolupament professional continu
  • Metodologies qualitatives
  • Psicologia de les organitzacions i del treball
  • Treball i relacions laborals
  • promoció de la salut
BDLab
Ciències de la salut
Educació i TIC, Salut digital, Tecnologies d'Internet i intel·ligència artificial,
Codis UNESCO:
6109, 630202
Col·labora amb
e-Health Center

• 5 - Igualtat de gènere
  • 10 - Reducció de les desigualtats
  • 4 - Educació de qualitat
  • 8 - Treball decent i creixement econòmic

L'activitat investigadora de Clara Selva s'emmarca, principalment, dins del camp de la psicologia del treball i les organitzacions, amb fenòmens com les trajectòries professionals, les carreres o el gènere i, de manera transversal en diferents àrees de coneixement (medicina, infermeria o psicologia) mitjançant la metodologia qualitativa.

Més recentment, a més, aquesta activitat investigadora s'està expandint cap al pràcticum i les línies de recerca que se'n deriven, com les pràctiques virtuals o els estudis prospectius sobre la satisfacció dels estudiants pel que fa a les pràctiques.

Actualment, col·labora amb el Grup de Recerca Clínica i Sanitària Aplicada (UAB, Hospital de Sant Pau), dirigit pel doctor Xavier Bonfill.

Algunes de les seves línies de recerca principals han trobat transferència pràctica en diferents institucions o administracions.

- Premi Extraordinari de Doctorat, Departament de Psicologia Social, UAB (curs acadèmic 2012/2013)

- Reconeixement Bona Pràctica Docent per l’ACUP (Associació Catalana d’Universitats Públiques) del projecte ‘Disseny d’una metodologia activa de Conscious Learning’ del qual en vaig ser IP: http://bonespractiques.acup.cat/ca/casos/metodologies-innovadores/