Ruiz Dotras, Elisabet
0000-0001-5595-6446

Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Pompeu Fabra i doctora en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona. Forma part del professorat dels Estudis d'Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC)des del 1999. Ha estat directora dela llicenciatura d'Administració i Direcció d'Empreses (2001-2005), de la llicenciatura d'ITM (2006-2014) i del màster d'Instruments i Mercats Financers (2000-2015) de la UOC.

La seva activitat docent ha estat vinculada sempre als mercats financers i a les finances empresarials. Actualment és professora agregada de la UOC i investigadora del Digital Business Research Group (DigiBiz) de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

La seva recerca se centra en tres àmbits:

(1) la interacció entre alfabetització financera i noves empreses;

(2) la interacció entre alfabetització financera i flux en la banca en línia; i

(3) l'anàlisi neurocientífica de les decisions d'estalvi i l'alfabetització financera

Assesoria, consultoria i altres serveis