Romero Carbonell, Marc
0000-0001-6530-7407

L’activitat d’R&I de Marc Romero se centra a investigar els escenaris educatius emergents i les estratègies d’ensenyament i d’aprenentatge obert, flexible i en línia amb la finalitat de transformar i millorar la pràctica educativa.

En el marc del grup Edul@b, estudiem com institucions, organitzacions, mestres i administradors s’enfronten a aquests nous escenaris, especialment els mediats per les tecnologies digitals, per tal d’anticipar-nos als canvis i millorar els processos d’ensenyament i aprenentatge. Considerem els estudiants com a aprenents al llarg de tota la vida (des de l’escola fins a la jubilació) com a ciutadans i professionals.

Els principals interessos de recerca són la col•laboració en línia, la formació en usos i aplicacions de les tecnologies digitals per a diferents àmbits i nivells educatius, i també la formació en competències digitals d’estudiants i docents i les ecologies d’aprenentatge com a base per al desenvolupament professional.

Assesoria, consultoria i altres serveis