Rodríguez Ardura, Inma
0000-0002-3310-0214

La recerca de la Dra. Rodríguez-Ardura se situa en els camps del màrqueting digital, l'experiència del consumidor connectat i el màrqueting en l'aprenentatge en línia. Desenvolupa projectes de recerca competitiva finançats per institucions europees i internacionals. Els resultats de les seves investigacions han estat publicats en múltiples revistes científiques d'impacte. També és autora de desenes de llibres en màrqueting i comerç electrònic.

Inma Rodríguez-Ardura és catedràtica de Màrqueting Digital i directora del Digital Business Research Group de la UOC –reconegut oficialment com a Grup de Recerca Consolidat (2017-SGR-368). Ha estat Part-Time Lecturer de la Miami Herbert Business School, Visiting Fellow de la Universitat d'Oxford i Visiting Professor de Babson College, Boston. Actualment, és coeditora del Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, editora associada de Behaviour & Information Technology i membre del panel internacional d’avaluació en recerca en administració d'empreses de la Foundation for Science and Technology (Ministeri de Ciència de Portugal). A la UOC ha estat directora de la llicenciatura en Investigació i Tècniques de Mercat, directora acadèmica del màster en Direcció de Màrqueting, i directora del programa de doctorat sobre la Societat de la Informació i el Coneixement.

Pàgina web

Assesoria, consultoria i altres serveis