Rodríguez Ardura, Inma
0000-0002-3310-0214

Les activitats de recerca de la Dra. Rodríguez Ardura se situen en els àmbits del màrqueting digital, l'experiència del consumidor en línia i el màrqueting en l'aprenentatge en línia. Ha fet diversos projectes de recerca finançats per agències europees i internacionals. Els seus treballs s'han publicat en nombroses revistes d'impacte i ha escrit diversos llibres de màrqueting i comerç electrònic. Les seves investigacions actuals giren al voltant del comportament emprenedor en el màrqueting digital, la implicació del consumidor en el comerç social i les experiències immersives en l'aprenentatge en línia.

És professora agregada de Màrqueting i directora del Digital Business Research Group (DigiBiz) de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), acreditat oficialment com a grup de recerca consolidat (2017-SGR-368). Ha estat professora lectora a temps parcial de la Miami Herbert Business School, professora visitant de la Universitat d'Oxford i catedràtica visitant del Babson College de Boston. Actualment és coeditora del Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research i editora associada de Behaviour & Information Technology. A la UOC, ha estat directora del grau de Màrqueting i Investigació de Mercats, directora acadèmica del màster de Direcció de Màrquetingi directora del programa de doctorat de la Societat de la Informació i el Coneixement.

La seva activitat ha estat reconeguda per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU), que l'ha acreditat com a catedràtica d'universitat.

Assesoria, consultoria i altres serveis