Eva Rimbau Gilabert

Professor/a Agregat/da Estudis d'Economia i Empresa

És important que la universitat i la societat ens comuniquem més.

• Transformació digital
  • Benestar laboral sostenible
  • Direcció de recursos humans
  • Adopció de noves tecnologies
  • treball, ocupació i organitzacions
DigiBiz
Educació i TIC, Societat en xarxa, Economia col·laborativa,

• 8 - Treball decent i creixement econòmic
  • 4 - Educació de qualitat
  • 5 - Igualtat de gènere
  • 9 - Indústria, innovació i infraestructures

És professora agregada dels Estudis d'Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), on ha ocupat càrrecs de direcció acadèmica, tant en programes de grau com de màster, i on imparteix docència sobre direcció de persones i responsabilitat social corporativa.

Les activitats de recerca de la Dra. Rimbau Gilabert versen sobre la direcció dels recursos humans. Les seves àrees d'especialització són les formes de treball no estàndard, la transformació de la direcció de persones causada per la digitalització i la gestió basada en l'evidència.

Com a membre del Digital Business Research Group (DigiBiz) de la UOC, acreditat oficialment com a grup de recerca consolidat (2017-SGR-368), ha participat en projectes de recerca finançats per agències espanyoles i europees, i els seus articles s'han publicat en revistes d'impacte.

El seu interès per canalitzar el coneixement de l'entorn acadèmic cap a la pràctica empresarial ha fet que es dediqués a tasques d'assessorament per a organitzacions del sector privat, aparegués en mitjans de comunicació espanyols i col·laborés com a formadora i ponent en fòrums de gestió internacionals.

Té l'acreditació de professora lectora de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU).