Rimbau Gilabert, Eva
0000-0002-6786-4300

Les activitats de recerca de la Dra. Rimbau Gilabert giren entorn de la gestió dels recursos humans. Les seves àrees d'especialització són les formes de treball no estàndard, la transformació del paper dels gestors de personal provocada per la digitalització i la gestió basada en l'evidència.

És professora agregada dels Estudis d'Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), on ha ocupat càrrecs de direcció acadèmica tant en programes de grau com de màster, i on imparteix docència sobre direcció de persones, gestió del canvi i responsabilitat social corporativa.

Com a membre del Digital Business Research Group (DigiBiz) de la UOC, acreditat oficialment com a grup de recerca consolidat (2017-SGR-368), ha participat en projectes de recerca finançats per agències espanyoles i europees, i els seus articles s'han publicat en revistes d'impacte.

El seu interès a canalitzar el coneixement de l'entorn acadèmic cap a la pràctica empresarial l'ha portat a fer tasques d'assessorament per a organitzacions del sector privat, a aparèixer en mitjans de comunicació espanyols i a col•laborar com a formadora i ponent en fòrums de gestió internacionals.

Té l'acreditació com a professora lectora de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU).

Assesoria, consultoria i altres serveis