Ponce López, Víctor
0000-0002-4662-5722

L'activitat R+D+I de Víctor Ponce López es centra en l'Anàlisi Automàtic del Comportament Humà mitjançant algorismes d'Intel·ligència Artificial, i en particular de Visió per Computador i Aprenentatge Estadístic.

Els seus principals interessos són estudiar la percepció dels Senyals Socials en espai-temps mitjançant tècniques de Reconeixement Facial i Sub-Gestual i d'Anàlisi d'Escena. Actualment està cursant el programa de Doctorat en Ciències de la Computació, Llenguatges i Sistemes.

És membre del grup d'R+D+i virtual "BCN Perceptual Computing Lab (BCNPCL)", que reuneix investigadors de diverses universitats i centres de recerca de Catalunya, essent membre de l'IN3 a la Universitat Oberta de Catalunya, i en particular del grup d'R+D+I SUNAI, (Scene Understanding and Artificial Intelligence Lab). Així mateix, és membre del Departament de Matemàtica Aplicada i Anàlisi de la Facultat de Matemàtiques a la Universitat de Barcelona i del Centre de Visió per Computador a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Assesoria, consultoria i altres serveis