Plana Erta, Dolors
0000-0001-7699-1339

Doctora en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat Politècnica de Catalunya i llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Autònoma de Barcelona. Des del 2002 és professora de l'àrea de Comptabilitat dels Estudis d'Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya.

L’activitat d’R&I de la investigadora Dolors Plana Erta se centra en l’estudi de l’avaluació com a part integrant de l’aprenentatge de l’estudiant en línia. En concret s’ocupa d’analitzar l’ús del retorn (feedback) formatiu en línia des de la vessant de l’estudiant i del docent.

Els seus principals interessos de recerca són el retorn formatiu, el procés d’aprenentatge de la comptabilitat en entorns virtuals i el compromís de l’estudiant amb el retorn. També es dedica a estudiar la qualitat de la informació comptable proporcionada per les empreses.

És membre del grup de recerca MeL (Management & eLearning) de la UOC.

Assesoria, consultoria i altres serveis