Candela Ollé Castellà

"Imatge identificativa PDI Candela Ollé"

Professor/a Agregat/da Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació

Doctora en Documentació, llicenciada en Periodisme, directora acadèmica dels màsters universitaris en Periodisme i Comunicació: Dades i Noves Narratives. Codirectora de la revista BiD.

• ciència oberta
E-INFCOM
Societat en xarxa,
Codis UNESCO:

• 5 - Igualtat de gènere

L'activitat d'R+D+I de la investigadora Candela Ollé se centra en l'elaboració d'estudis mètrics i estadístics d'informació (bibliometria, estadístiques de biblioteques), així com en estudis d'usuaris (tècniques qualitatives). També analitza la comunicació i la difusió de la recerca científica i de les revistes acadèmiques, a més de la situació d'Espanya en el desenvolupament d'estratègies d'accés obert i de la gestió de dades de recerca.

El focus de la seva recerca abasta, així mateix, el periodisme i les noves narratives.

Candela Ollé porta a terme tota l'activitat de recerca com a integrant del centre de recerca CRICC (Universitat de Barcelona), amb el projecte Accés obert a la ciència.