Elisabet Motellón Corral

• Precarietat laboral, atur
E-ECOIEMP
Ciutat i Comunitat, Economia col·laborativa,

Doctora en Estudis Empresarials, especialitat deTècniques i Anàlisi al'Empresa, per la Universitat de Barcelona (2008, excel·lent cum laude). Obtenció, ala mateixa universitat, del diploma d'Estudis Avançats (2005),de la llicenciatura deCiències del Treball (2003,premi extraordinari) i de la diplomatura deRelacions Laborals (1997).

Professora agregada dels Estudis d'Economia i Empresa de la UOC, des del febrer del 2008, on desenvolupa tasques de docència en l'àmbit de l'economia laboral i dels mètodes quantitatius. Des del setembre del 2014, és directora del grau deRelacions Laborals i Ocupació. Tambéés professora associada de la Universitat de Barcelona.

L'activitat de recerca de la investigadora Elisabet Motellón Corral està centrada en l'anàlisi empírica en economia laboral combinada amb elements d'economia regional. És membre del grup de recerca AQR-IREA (Anàlisi Quantitativa Regional i Institut de Recerca d'Economia Aplicada), de la Universitat de Barcelona.