Morán Moreno, Jose Antonio
0000-0002-3436-4705

L'activitat R+D+i de l’investigador Jose Antonio Morán Moreno se centra en l'estudi de l'impacte dels recursos tecnològics en l'activitat d'ensenyament-aprenentatge en l'àmbit de l'E-Learning.

Els seus principals interessos de recerca són la Gestió del projecte d'aprenentage, tot proporcionant elements i recursos multimèdia dins d'una plataforma virtual que permeti a l'estudiant millorar l'autogestió del procés d'aprenentatge, especialment dins de les titulacions tecnològiques i en l'accès a laboratoris virtuals i remots. També està especialitzat en el disseny de recursos de laboratori virtuals que permetin millorar l'adquisició de competències en entorns virtuals, així com en l'enregistrament de l'activitat de l'estudiant en plataformes virtuals i en el posterior anàlisi de dades per analitzar models de comportament en entorns virtuals.

És membre del grup d'R+D+I ITOL (Interactive Tools for Online Learning) de la UOC.

Assesoria, consultoria i altres serveis