Soledad Morales Pérez

• Turisme i TIC
  • Turisme sostenible
NOUTUR
Societat en xarxa, Ciutat i Comunitat, Governança del coneixement, Economia col·laborativa,

• 12 - Consum i producció responsables
  • 11 - Ciutats i comunitats sostenibles
  • 8 - Treball decent i creixement econòmic
  • 5 - Igualtat de gènere

Doctora en Geografia Humana per la Universitat Autònoma de Barcelona imàster en Geografia per la mateixa universitat. Va fer el postgrau d'Agents de Desenvolupament Internacional per la Universitat Politècnica de Catalunya i SETEM(1998).

Actualment és professora agregada dels Estudis d'Economia i Empresa, i directora acadèmica del màster universitari deTurisme Sostenible i TIC i del màster d'Estratègia i Gestió Sostenible de les Destinacions Turístiques, que s'organitza conjuntament amb l'Organització Mundial del Turisme.

L'activitat de recerca de la investigadora Soledad Morales Pérez se centra a analitzar la relació entre el turisme i el desenvolupament local i regional, tant des d'una vessant territorial com econòmica i social i fent èmfasi especialment en els criteris i les eines per a la sostenibilitat i la responsabilitat. És membre del grup de recerca NOUTUR (Noves perspectives en turisme i oci)  de la UOC.