Adrian Montesano del Campo

Professor/a Agregat/da Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació

• psicoteràpia
  • psicologia clínica de la salut
  • teràpia familiar i de parella
  • eSalut, eHealth
  • benestar
  • avaluació d'intervencions
  • feminisme
  • gènere
  • psicologia de la salut
  • relacions de gènere
  • salut mental
  • Teoría queer, Queer Theory
IPCSPB
Ciències de la salut
Codis UNESCO:
611106, 6111, 610307, 610301, 61, 320105

• 3 - Salut i benestar
  • 5 - Igualtat de gènere

El Dr. Adrián Montesano és professor dels Estudis de Psicologia de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), especialitzat en l'àrea de la psicoteràpia i la psicologia clínica. Dirigeix diversos programes de formació en psicoteràpia, com el màster universitari de Psicologia General Sanitària i el postgrau de Teràpia Sistèmica Breu , i imparteix docència en diversos programes de formació de psicoterapeutes tant en l'àmbit nacional com internacional. Col·labora amb diverses associacions professionals de psicoteràpia, com l'Associació Espanyola de Psicoteràpies Constructivistes (ASEPCO), l'Associació Espanyola de Teràpia Narrativa (AETEN) o la Societat Catalana de Teràpia Familiar (SCTF), i és el coordinador nacional de la International Society for Psychotherapy Research (SPR). Forma part del grup de recerca consolidat Intervenció en Psicologia Clínica i de la Salut, en el qual desenvolupa recerca aplicada sobre relacions interpersonals, salut i psicoteràpia.