Meseguer Artola, Antoni
0000-0002-7817-3695

La recerca del Dr. Antoni Meseguer Artola se situa en el camp dels mètodes quantitatius aplicats a l'economia i a l'empresa. Ha publicat sobre màrqueting digital, comportament del consumidor, aprenentatge en línia i teoria de jocs en revistes indexades a JCR i Scopus. També ha publicat diversos llibres i capítols de llibre. Ha participat en diversos projectes de recerca competitius, finançats per institucions espanyoles i europees.

És professor agregat i investigador del Digital Business Research Group (DigiBiz)de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC)i director del programa de doctorat interuniversitari d'Administració i Direcció d'Empreses de la UOC. Ha estat directordels Estudis d'Economia i Empresa de la UOC.

És membre de Consell Català d'Estadística i de la Societat Catalana d'Estadística. Està acreditat com a professor agregat per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, i té reconeguts quatre trams de docència i un sexenni de recerca.

Assesoria, consultoria i altres serveis