Medina Alcaraz, Juan Carlos
0000-0002-4550-2157

És professor dels Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació des del 2020. Es va doctorar l'any 2018 a la Universitat de Barcelona i posteriorment va ser investigador postdoctoral a la mateixa universitat i a l'Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge (IDIBELL). Ha fet una estada de recerca a la Universitat McGill del Canadà.

Les seves línies de recerca s'emmarquen en la psicologia clínica i de la salut, amb un interès especial en l'estudi dels processos i els resultats de la psicoteràpia. Actualment, participa en projectes de recerca i innovació que inclouen la depressió, els trastorns alimentaris, el càncer i la salut digital. A part d'estudiar la influència de la teràpia en diferents problemàtiques, també explora com afecta el benestar de les persones.

Assesoria, consultoria i altres serveis