Joan Llobet Dalmases

Professor/a Lector/a Estudis d'Economia i Empresa

FM2
Educació i TIC, Economia col·laborativa,

Doctor en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat Politècnica de Catalunya. Màster en Direcció Fiscal i Financera de l'Empresa per la Universitat de Barcelona. Llicenciat en Economia per la Universitat de Barcelona. Director del màster universitari deDirecció Financera de la UOC.

Professor dels Estudis d'Economia i Empresa de la UOC. Actualment, i des del setembre del 2015, és director del màster universitari de Direcció Financera de la UOC, en quètambé exerceix la docència en l'àmbit de la direcció comptable i financera. Anteriorment, ha compaginat la docència en elDepartament d'Organització d'Empreses de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials de Barcelona de la Universitat Politècnica de Catalunya amb l'activitat professional d'assessorament en consultoria fiscal, comptable i financera.

Els seus interessos principals de recerca sónla qualitat de la informació financera i les decisions financeres, com també el compromís organitzatiu dels treballadors amb la seva organització i l'impacte de la docència en línia enles capacitats professionals.