Lladós Masllorens, Josep
0000-0002-6236-5166

Doctor i llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona i postgraduat en Economia i Gestió d'Hisendes Territorials per la mateixa universitat.

Ha ocupat diferents càrrecs de responsabilitat acadèmica a la UOC, com la direcció del programa de Ciències Empresarials, el Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat, la direcció del Doctorat de laSocietat de la Informació i el Coneixement,la direcció del centre de recerca Internet InterdisciplinaryInstitute (IN3) i la sotsdirecció de recerca dels Estudis d'Economia i Empresa.

És professor agregat i investigador del Digital Business Research Group (DigiBiz) de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

La seva recerca se centra en tres camps:

(1) Anàlisi econòmica dels mercats en línia i el consum col·laboratiu, amb una atenció especial al paper que tenen les plataformes digitals i els intermediaris.

(2) Estudi de la interacció entre alfabetització financera i noves empreses.

(3) Anàlisi de l'impacte de les tecnologies digitals en el mercat de treball.

Assesoria, consultoria i altres serveis