Josep Lladós Masllorens

• Economia de plataformes
  • Transformació digital
  • economia aplicada
  • treball i relacions laborals
  • treball, ocupació i organitzacions
  • política urbana
  • economia política
DigiBiz
Economia col·laborativa, Tecnologies d'Internet i intel·ligència artificial, Societat en xarxa, Ciutat i Comunitat, Governança del coneixement,
Codis UNESCO:
5301, 5304, 5305, 5306, 5307, 5308, 5309, 5310
Col·labora amb
e-Learn Center

• 8 - Treball decent i creixement econòmic
  • 4 - Educació de qualitat
  • 5 - Igualtat de gènere
  • 9 - Indústria, innovació i infraestructures
  • 10 - Reducció de les desigualtats
  • 1 - Fi de la pobresa

Josep Lladós Masllorens és doctor i llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona (UB) i postgraduat en Economia i Gestió d'Hisendes Territorials per la mateixa universitat. És professor agregat dels Estudis d'Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i investigador del Digital Business Research Group (DigiBiz), que està reconegut oficialment com a grup de recerca consolidat.

A la UOC imparteix docència en els àmbits relacionats amb l'economia internacional i la geografia econòmica. També és vocal de la Comissió Acadèmica del programa de doctorat de Dret, Política i Economia. Anteriorment, ha ocupat diversos càrrecs de responsabilitat acadèmica a la UOC, com la direcció del programa de Ciències Empresarials, el Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat, la direcció del doctorat de Societat de la Informació i el Coneixement, la direcció del centre de recerca Internet Interdisciplinary Institute (IN3) o la sotsdirecció de recerca dels Estudis d'Economia i Empresa.

La seva recerca se centra en l'estudi de l'impacte de les tecnologies emergents en el mercat laboral, en l'anàlisi econòmica de les plataformes digitals i els entorns col·laboratius per a la generació de coneixement, i en els efectes derivats dels processos d'alfabetització financera. Els resultats de les seves recerques han estat publicats en diverses revistes científiques i capítols de llibre. Ha participat en nombrosos projectes de recerca en els àmbits estatal i internacional.