Lamolla Kristiansen, Laura
0000-0002-2476-0261

Doctora en Ciències Polítiques i de l'Administració (UAB), màster en International Management (CEMS), llicenciada i MBA (ESADE Business School).

Des del 2007,és professora dels Estudis d'Economia i Empresa de la UOC en els àmbits de l'emprenedoria, la direcció estratègica i l'organització. Actualment,és directoraacadèmica del grau d'Administració i Direcció d'Empreses.Ha estat directora acadèmica del màster universitari de Direcció d'Empreses (Direcció d'Organitzacions en l'Economia del Coneixement) (2011-2015) i coordinadora de l'àrea de postgrau dels Estudis d'Economia i Empresa (2011-2013). Anteriorment va ser professora d'ESADE-URL (1999-2006).

L'activitat de recerca de Laura Lamolla se centra en l'estudi del gènere en les organitzacions, especialment de les dones directives i empresàries, i el sector de les TIC.

Els seus interessos principals de recerca estan relacionats amb la interacció entre gènere i l'equilibri entre vida i treball,les polítiques organitzatives de promoció de la igualtat de gènere i en general de promoció de la diversitat,les preferències de temps de treball de les dones treballadores i l'impacte organitzatiu de la gestió de la diversitat.

Ha participat en diversos projectes relacionats amb qüestions de gènere en el sector de les TIC, talent, gènere i emprenedoria, gènere i temps de treball, des d'una perspectiva de la disciplina de la gestió, però també des de la sociologia i l'economia.

Assesoria, consultoria i altres serveis