Hintzmann Colominas, Carolina
0000-0003-0707-6115

Doctora en Economia per la Universitat de Barcelona i llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la mateixa universitat. Des del 2001, és professora de l'Àrea de Fonaments d'Economia dels Estudis d'Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Des del setembre del2015, és directora del grau d'Economia dels Estudis d'Economia i Empresa de la UOC i coordinadora de mobilitat internacional dels estudis esmentats.

La seva activitat de recerca se centra principalment en les àrees de creixement econòmic i productivitat, com també en l'àmbit de l'aprenentatge en línia. Pel que fa a aquest últim àmbit, pertany al grup de recerca consolidat Management &eLearning (MeL).

Els seus interessos principals de recerca giren entorn de l'estudi de l'eficiència productiva en la indústria i el creixement econòmic amb un enfocament macro, la influència de la inversió en béns intangibles sobre la productivitat en els diferents sectors industrials i de serveis, i el gènere i la productivitat. Addicionalment, també investiga sobre l'aprenentatge en línia i l'economia col·laborativa

Assesoria, consultoria i altres serveis