Gomis López, Joan Miquel
0000-0001-7246-6027

Doctor pel Departament d'Economia i Organització d'Empreses de la Universitat de Barcelona (UB), és professor a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i membre del grup de recerca Noves Perspectives en Turisme i Oci (NOUTUR) d'aquesta universitat,l'objectiu de qual és analitzar els impactes que les activitats turístiques i de lleure provoquen en els contextos de les destinacions (territoris), les organitzacions (tant empresarials com no) i els patrons de consum (turistes i residents).

L'activitat R&I de l'investigador Joan Miquel Gomis se centra en l'estudi de la millora de la sostenibilitat de les organitzacions turístiques fonamentalment a partir de l'anàlisi de la innovació i les tecnologies.

Els seus principals interessos de recerca són en l'àmbit de les TIC i el turisme, el turisme responsable, els processos de comercialització turística (especialment la intermediació) i la innovació docent en turisme.

És membre del grup de recerca NOUTUR (Noves perspectives en turisme i oci)  de la UOC.

Assesoria, consultoria i altres serveis