Giménez Prado, Ferran
0000-0002-6908-5351

L'activitat R+D+I de l'investigador Ferran Giménez Prado se centra en l'anàlisi d'e-learning, i l'aplicació de les tecnologies de la informació i les comunicacions en entorns d'aprenentatge virtuals de nivell universitari en els àmbits de l'Enginyeria de Telecomunicació i el Graduat Multimèdia, seguint les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES).

En particular, se centra en els elements que afecten l'espai de treball de l'estudiant —des del disseny d’allò general (el currículum) fins allò particular (un recurs d'aula per a assolir una determinada competència)— i es focalitza principalment en els aspectes pràctics i tècnics de les competències professionals.

És membre del grup d'R+D+I ITOL (Interactive Tools for Online Learning) de la UOC.

Assesoria, consultoria i altres serveis