Fernandez Ferrer, Maite
0000-0002-2941-0658

L'activitat principal de la investigadora Maite Fernández Ferrer se centra en l'avaluació dels aprenentatges en línia i de la qualitat en l'ensenyament superior.

La seva recerca gira, d'una banda, entorn del treball i l'avaluació per competències, i el canvi en el disseny de les titulacions que això implica,atès que l'estudiant esdevé el protagonista del seu procés d'aprenentatge a partir de la integració de noves estratègies metodològiques (actives i participatives) i d'avaluació (formadores i formatives).

I, d'altra banda, se centra en els sistemes d'avaluació de la qualitat de la universitat com a eina de seguiment i millora docent, entre altres.

Forma part del grup de recerca consolidat Learning, Media & Social Interactions i l'any 2017 va presentar la tesi doctoral internacional sobre ensenyament amb ús de les TIC, concretament sobre els nous cursos en línia oberts i massius i la seva avaluació.