Espasa Roca, Anna
0000-0001-5520-4973

És professora dels Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació des de 2002. Des de 2017 és directora del màster universitari de Psicopedagogia. L'activitat d'R+I de la investigadora Anna Espasa se centra en l'estudi de l'àmbit psicoeducatiu centrat en els processos d'ensenyament i aprenentatge en entorns virtuals.

Els seus interessos principals de recerca són la identificació i l'anàlisi de la manera com el professorat i els estudiants entenen l'ensenyament i l'aprenentatge. A més, posa atenció especial en les ajudes educatives que contribueixen a la construcció de coneixement, com ara el retorn personalitzat (feedback) tant del docent com dels companys (peer feedback) i la seva incidència en l'aprenentatge. Aquest objecte d'estudi s'emmarca en entorns virtuals basats en la comunicació asíncrona i escrita.

És investigadora del grup de recerca Feedback and Assessment to Learn in Online Learning Environments (Feed2Learn) de la UOC (preconsolidat, AGAUR). Ha participat en més de deu projectes de recerca competitius, tant a escala nacional com europea. Més enllà dels projectes de recerca, també ha publicat nombrosos articles en revistes de referència en les àrees en les quals s'emmarca la seva recerca.

Assesoria, consultoria i altres serveis