Enache Zegheru, Mihaela
0000-0002-6364-954X

Doctora en Organització d'Empreses per la Universitat Politècnica de Catalunyai llicenciada en Administració i Direcció d'Empreses (Acadèmia d'Estudis Econòmics de Bucarest) i en Filologia Anglesa (Universitat DimitrieCantemir de Bucarest).

Actualment és professora agregada dels Estudis d'Economia i Empresa de la UOC en l'àmbit delsrecursos humans, i directora del màster universitari d'Innovació i Transformació Digital. Anteriorment, va compaginar tasques docents, de recerca i de gestió al'EUSS i la UPC.

La seva activitat de recerca s'emmarca dins del'àmbit general del comportament organitzatiu. Se centra en:

(1) l'estudi del comportament humà (individual i grupal) dins de l'organització i l'anàlisi de l'organització mateixa (en els àmbits micro, meso i macro);

(2) la gestió sostenible dels recursos humans (sustainablehumanresources management), i

(3) la salut ocupacional i el benestar laboral