Elasri Ejjaberi, Amal
0000-0001-6497-7943

Doctora en Empresa per la Universitat de Barcelona, amb menció internacional. Màster enRecerca en Empresa, Finances i Assegurances, i llicenciada en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat de Barcelona. Actualment és professora lectora de la UOC, i la seva activitat acadèmica se centra en assignatures de l'àmbit de l'empresa, l'organització d'empreses i la gestió del canvi en les organitzacions.

Anteriorment va tenir una beca predoctoral a la Universitat de Barcelona i va ser professora associada a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya. Alhora, va ser professora col·laboradora dels Estudis d'Economia i Empresa de la UOC durant deu anys.

L'activitat de recerca de la professora Amal Elasri-Ejjaberi se centra en dues àrees principals. La primera s'emmarca en l'anàlisi de la gestió de les entitats esportives, que inclou l'estudi de la satisfacció del client i la gestió econòmica, i dels models de negoci dels esports. La segona s'engloba en la innovació docent, orientada a l'anàlisi de les competències dels estudiants i l'estudi de les competències digitals del professorat en l'ensenyament superior.

És membre del grup de recerca en Empresa de la Universitat de Barcelona i del grup d'innovació docent consolidat en Organització d'Empreses de la mateixa universitat.

Assesoria, consultoria i altres serveis