Duart Montoliu, Josep M.
0000-0002-5123-0370
La recerca de Josep M. Duart se centra en:

• Usos educatius de les TIC i el seu impacte en les institucions d'ensenyament superior. Anàlisi de l'impacte institucional dels usos de la tecnologia i com aquesta adopció afecta els processos d'ensenyament i aprenentatge (model educatiu), el paper i el perfil dels estudiants, i els canvis organitzacionals (model organitzacional).
  • Estimar l'impacte social de les institucions d'educació superior en línia centrant-se en l'accés a la universitat i majors ingressos. Anàlisi de les contribucions d'institucions particulars d'ensenyament superior en línia que permeten als estudiants millorar els seus salaris, aconseguir una promoció laboral i canviar a «millors» treballs com a resultat dels cursos en línia cursats.