Atanasi Daradoumis Haralabus

Professor/a Agregat/da Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació

Recerca, desenvolupament i innovació: Un espai vital per a la creació.

• innovació docent
  • aprenentatge col·laboratiu
  • aprenentatge en línia, eLearning
  • educació
  • emocions
  • metodologies col·laboratives
  • models socioeducatius
  • moviments socials
  • pedagogia social
  • noves tecnologies i canvi social
  • perspectiva social i inclusió
  • qualitat en l'educació
SMARTLEARN
Tecnologies de la informació i la comunicació
Educació i TIC, Tecnologies d'Internet i intel·ligència artificial, Societat en xarxa,
Codis UNESCO:
1203, 120310
Col·labora amb
e-Learn Center

• 4 - Educació de qualitat
  • 1 - Fi de la pobresa
  • 5 - Igualtat de gènere
  • 10 - Reducció de les desigualtats
  • 16 - Pau, justícia i institucions sòlides

L'activitat de recerca, desenvolupament i innovació (R+D+I) de l'investigador Atanasi Daradoumis se centra en l'estudi i el disseny de sistemes d'aprenentatge col·laboratiu amb un enfocament afectiu, adaptatiu, interactiu, personalitzat i sensible al context. Aquests sistemes poden proporcionar una anàlisi computacional eficient de les interaccions dels aprenents basada en el context i, en virtut dels resultats d'aquesta anàlisi, proporcionar retorn cognitiu i emocional eficaç. Tot això en el temps adequat, la qual cosa pot ajudar en el seguiment i l'avaluació del comportament, del rendiment i del progrés individual dels aprenents.

Els seus interessos principals de recerca són intel·ligència emocional, educació alternativa (holística), anàlisi d'aprenentatge, aprenentatge en línia, sistemes col·laboratius, afectius i adaptatius, CSCL.

És membre del grup de recerca Internet Computing & Systems Optimization (ICSO) de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

Acreditacions

Acreditació de recerca (professorat agregat) per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, AQU (2013).

Obtenció d'avaluació positiva per l'AQU per 1 sexenni de recerca (tram 2004-2009).

Obtenció d'avaluació positiva per l'AQU per 1 sexenni de recerca (tram 2010-2015).

Acreditat com a professor d'universitat privada per l'AQU. Referència U1465 - 1a. convocatòria universitats privades (2006): UOC/46. Avaluació positiva de l'activitat docent i investigadora del tram 2000-2005.

Avaluació positiva de l'activitat docent de quatre (4) trams en el marc del programa DOCENTIA de la UOC per a les convocatòries 2010, 2014 i 2017:

Tram docència prèvia + (1998/99-2001/02)

Tram 2002/2003-2006/2007

Tram 2007/2008-2011/2012