Cugueró Escofet, Natàlia
0000-0001-6460-0281

Doctora en Management Sciences per la IESE Business School(Universitat de Navarra). Enginyera Industrial per la UPC i graduada en Dret per la UOC.

La seva activitat acadèmica a la UOC secentra en assignatures de l'àmbit de l'empresa, l'organització d'empreses i la gestió de persones. Actualment, és directora del màster universitari de Responsabilitat Social Corporativa de la UOC. També col·labora amb la IESE Business School en els cursos de doctorat dels departaments d'Anàlisi de la Decisió i de Comptabilitat i Control de Gestió.

Els seus interessos de recerca giren entorn de l'ètica en les organitzacions, específicament en matèriade justícia organitzativa, l'establiment de relacions de confiança en les empreses i la manera d'implementar sistemes de control de gestió que ajudin a alinear les motivacions de tots els grups d'interès de l'empresa. L'objectiu és entendre com els diferents models de sistemes de control poden ajudar a aconseguir cultures en les qualses promoguin els valors i es desenvolupi l'ètica.

Ha fet una estadadoctoral a la Durham Business School i ha col·laborat activament com a investigadora ala Càtedra Crèdit Andorrà de Mercats, Organitzacions i Humanisme (IESE Business School), on ha participat en diversos projectes de recerca i ha presentat treballs en conferències internacionals. Col·labora amb professors de la UniversitatdeColorado, la IESE Business School, la Universitat de Tolosa, l'Emlyon Business School, entre altres institucions. És membre del Sustainabilityand Management Research Group (SUMA), grup de recerca de la UOC.