Cortadas Guasch, Pau
0000-0002-5593-7314

L'adopció de les TIC per part de les empreses probablement ha modificat les característiques dels llocs de treball i, per tant, les aptituds i el coneixement que requereixen dels seus treballadors, així com la manera en què les empreses organitzen el seu treball. Davant aquesta situació, només en la mesura en què els treballadors i les empreses hagin estat capaços d'adaptar-se a aquests nous requeriments, hi haurà un efecte positiu sobre l'ocupació. En aquest sentit, la recerca de l'investigador Pau Cortadas es basa en l'anàlisi de les complementarietats en l'ocupació i efectua una perspectiva microeconòmica de l'efecte conjunt de les TIC i els canvis organitzatius i laborals sobre el mercat de treball.

Doctorand del programa de doctorat de laSocietat de la Informació i el Coneixement de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Màster en Societat de la Informació i el Coneixement per la UOC i llicenciat en Economia per la Universitat de Barcelona. Des del 2001, és professor de l'Àrea de Fonaments d'Economia dels Estudis d'Economia i Empresa (UOC).

Els seus interessos de recerca se situen en l'àmbit de l'economia laboral.