Carme Carrion Ribas

• Salut pública
  • Promoció de la salut
  • eSalut, eHealth
  • avaluació de la qualitat
  • competència digital i aprenentatge
eHealth Lab
Ciències de la salut
Salut digital,
Codis UNESCO:
2302, 3202, 631009, 520605, 520201, 3212
Col·labora amb
e-Health Center

• 3 - Salut i benestar
  • 4 - Educació de qualitat
  • 9 - Indústria, innovació i infraestructures
  • 17 - Aliança per a assolir els objectius

Doctora en Bioquímica Molecular i Biologia (2002) per la Universitat de Barcelona, màster en Biotecnologia (1995) per la mateixa universitat i màster de Conflictologia (2008) per la Universitat Oberta de Catalunya.

Actualment sotsdirectora de Recerca, professora titular dels Estudis de Ciències de la Salut, investigadora principal del eHealth Lab Research Group i coordinadora de la comunitat eHealth de l'eHealth Center de la UOC. La tasca investigadora ha passat de les ciències bioquímiques bàsiques a la medicina translacional i la salut pública i digital. És professora del màster de Salut Digital (E-health) de la UOC i membre del centre col·laborador de l'Organització Mundial de la Salut (OMS) en salut digital. És també professora associada del Departament de Ciències Mèdiques de la Facultat de Medicina de la UdG on coordina el mòdul truncal de Comunicació i entrevista clínica i participa en altres mòduls vinculats a la salut pública i a la metodologia de la recerca. Finalment, és estudiant del Màster Universitari de Salut Planetària de la UOC.

Les seves línies d'investigació són:

• Disseny, implementació i avaluació de solucions digitals en salut.
  • Elaboració i validació d'eines que ens permetin mesurar i avaluar les intervencions en salut digital.
  • Aplicació de solucions digitals per resoldre els grans reptes de la salut global, especialment en països de renda mitjana i baixa.
  • Disseny i avaluació de les competències digitals dels professionals de la salut.

Acreditació Lectora AQU

Acrecitació de recerca AQU

Acreditació Profesora Titular Universidad Pública ANECA

1r Tram de Recerca (2011 - 2016)