Canals Parera, Agustí
0000-0002-1700-3983

Llicenciat i màster en Ciències Físiques per la Universitat Autònoma de Barcelona. MBA i doctor en Management Sciences per ESADE (Universitat Ramon Llull). També ha fetestudis de postgrau a les universitats nord-americanes de Penn State iSyracuse.

Ha estat professor associat i investigador del grup de Física Teòrica de la Universitat Autònoma de Barcelona i professor col·laborador del Departament de Sistemes d'Informació d'ESADE (Universitat Ramon Llull). També ha estat professor visitant de la Warwick Business Schoolde la Universitat de Warwick (Regne Unit), professor visitant del Sol C. SniderEntrepreneurialResearchCenter de la WhartonSchool, Universitat de Pennsilvània (Estats Units), i professor visitant de la Saïd Business School de la Universitat d'Oxford (Regne Unit).

Actualment és professor agregat dels Estudis d'Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya, on dirigeix el màster universitari de Gestió Estratègica de la Informació i el Coneixement en les Organitzacions. A més, és professor col·laborador del Departament de Direcció General i Estratègia d'ESADE.

L’activitat d’R&I de l’investigador Agustí Canals se centra en l’estudi d’aspectes estratègics i organitzatius de la gestió de la informació i el coneixement en les organitzacions.

Els seus principals interessos actuals de recerca són la gestió estratègica del coneixement, les xarxes socials i de coneixement, els processos d’R+D+I, els ecosistemes d’innovació, la intel·ligència competitiva i els sistemes complexos. També està especialitzat en estratègia corporativa, clústers empresarials geogràfics i models de simulació.

És investigador principal del grup de recerca KIMO (Gestió d’Informació i Gestió del Coneixement a les Organitzacions). També és senior research fellow de l’I-Space Institute (Filadèlfia, EUA) i membre del Consell Assessor de la Càtedra newPIC sobre noves pràctiques per a la innovació i la creativitat a la Paris School of Business. Ha estat investigador visitant de la Wharton School (Universitat de Pennsilvània) i de la Saïd Business School (Universitat d’Oxford).

Assesoria, consultoria i altres serveis